fredag, december 07, 2007

Dagens dummaste


Detta fick jag i brevlådan idag, fredag: "Tid har bokats för Er den 10/12 kl 9.30. Om Ni är förhindrad att komma ber vi Er snarast underrätta oss, mellan klockan 08.00-09.00, tisdag-torsdag."

Från sjukhuset. Tid nu på måndag. Tack som fan, liksom. Ja, jag hade faktiskt gärna tidigarelagt tiden, eftersom den skulle sättas i förhållande till en annan undersökning samma dag. Ska jag då ringa dagen efter utsatt tid och meddela detta?

Nu går hela dagen åt till det här. Vad ska jag göra med bebis?

(Jo, hon har en pappa, men han jobbar i en annan stad, och ska hålla i möten hela dagen.)

5 kommentarer:

K sa...

måndag i lund? va? malmö?
jag kan gå ut och gå med henne... jag är ledig och allt :)

crrly sa...

Vad du är söt! Men inte så tidigt väl? I Lund är det. Sen är hon inne i en period då hon är rädd för alla som inte är mamma eller pappa... :-/ Men kom och hälsa pååååå så går vi ut tillsammans med henne! :-)

Anonym sa...

Vilken fantastisk framförhållning de har ibland i sjukvården. Hur gick det?

crrly sa...

johnna: Jo tack, bra... Bebisens pappa följde med, men för att hålla mig i handen. Bebisens morbror följde med för att hålla i bebisen. Släktuppbåd! :)

Tilda sa...

Haha fan vad jonigt.
Vet inte hur du löste det, men egentligen borde man ringa dagen efter, bara för att!