söndag, augusti 23, 2009

Var finns dina ord nu?


Jag blir så oerhört, oerhört äcklad. Inte nog med att kloka, fina och dessvärre framlidna Alter Egos bloggdomännamn tydligen har blivit kapat ("köpt") av något läskigt företag, dessutom har någon vidrig typ på detta företag mage att pinga nya "inlägg", det vill säga reklam, spam, på tjejblog.com! Jag såg det just när jag nu själv pingade mitt förra inlägg. (Hade tänkt illustrera det nu genom att visa skärmdump från tjejblog.com där min ping hamnade just ovanför Alter Egos, men jag fattar inte hur man får in den här. Vet någon, så upplys mig gärna.)

Det är så gräsligt, sorgligt, så fruktansvärt jäkla upprörande så jag saknar ord. Hur långt kan kommersialismen gå, när den sträcker sig utanför detta liv?


Heléne, du är saknad.

Inga kommentarer: