söndag, juni 24, 2007

Ny magbild


Okej, Lotten, utmaningen antagen. Bilden är tagen idag:



Det allra mesta av badbollen är ju borta, det som är kvar är förmodligen mina förvirrade tarmar och min bortvimsade magsäck som sticker ut lite så där hopknölat. Nu kan de ju komma tillbaka till sina respektive ursprungliga platser. *hint hint* (Eeh, fast de kanske inte läser detta...)

Det är i alla fall vansinnigt skönt att kunna äta hur mycket man vill nu igen, bara vräääka i sig utan att behöva sluta äta så fort man har börjat bara för att det är för trångt.

7 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Jag tror du måste ha världens spänstigaste hud.... eftersom den redan dragit ihop sig. Jösses!

Lotten Bergman sa...

Hjäääälp, vilken läcker bild! Vilken byst, vilken navel, vilka kläder!

Hipp, hipp hurra!

Lotten Bergman sa...

Förlåt, glömde berömma dödskalleskärpet.

/En annan med likadant skärp

Anonym sa...

jeez! du hamnar garanterat på mångas milf-lista! =)

/morry

Camillas lockar sa...

Wow, magen är borta. Men inte bysten...! Härliga tider!

crrly sa...

mamse: Nej nej, den veckar sig... när jag ligger!

lotten: Haha. Tackar ödmjukast...

morry: AJ! Inte prata om sånt på läääänge... ;)

camillas: Magen, nja. Bysten, inte än, den används för fullt! :)

Anonym sa...

som sagt (se nedan, jag började nerifrån)