onsdag, oktober 15, 2008

Hoppsan, tralala


Ja, så kan det gå när dagarna bara flyter iväg och flyger ifrån mig. En hel jäkla månad, nästan, utan bloggeri bloggera? Jag har massor av bloggar i skallen och har haft hela tiden men klichéernas kliché är ju sååå sann: den om vart tiden tar vägen et cetera, et cetera.

Men JO! Jag lever! Som bara den! Och jag är så jäkla l y c k l i g !!! Min dotter är fantastisk och underbar, hon har förvandlats från en ganska så argsint bebis till ett jätteroligt, supersmart, väldigt busigt och nyfiket litet barn. Jag är så glad att jag har den enorma ynnesten att få tillbringa hela dagarna med henne. Dessutom får jag betalt för det! Något lyxigare går bara inte att tänka sig. Jag får mängder av pussar, kramar, gos och kärleksförklaringar varje dag, det är så underbart att det inte går att beskriva.

Nu har jag redan glömt vad det egentligen var jag tänkte blogga om, men I'll be back. Sooner than you know, promise! ;-p



(Angående lurendrejeriet på Tradera: Jackan hade inte bara en trasig dragkedja, dessutom var det ett stort hål i ena fickan. Jag fick tillbaka pengarna för jackan samt portot men människan svarade mig i en oförskämd ton och jag fick inte minsta ursäkt, så där fick hen sitt första negativa omdöme. Så går det. Ja, jag känner mig trots allt lurad på en jacka.)


(Ytterligare en parentes: Den skumma [?] sajten "Traderasuger" använder ett av mina gamla inlägg, tydligen i syftet att misskreditera auktionssajten. Hmmmmm, har jag tillåtit det, kanske?)

Inga kommentarer: