fredag, oktober 23, 2009

Bissi bissi



Om nån undrar vad jag pysslar med när jag inte bloggar så kan jag meddela att denna vecka har bestått i att rodda 10--15 olika hantverkare. Samtidigt. Ensam. Varje dag. Samt informera, visa och leda (samt antagligen förvirra) ett antal andra olika yrkesmän och
-kvinnor -- på en och samma gång som jag har försökt hålla ungen på gott humör.

Och tja, så har jag fått ett och annat psykbryt och sammanbrott också. Förvånansvärt ofta har dessa saker inte sammanfallit.

Men den här veckan vill jag helst aldrig göra om. Någonsin. Tack.


4 kommentarer:

Kattalena sa...

Men usch, det låter jobbigt! Hoppas det blir bättre nästa vecka :-)
Kramar!!!

Anstai sa...

Så många??

Miss Lovlie sa...

Det lät inte roligt alls. :S
Hoppas du får roligare veckor framöver!

crrly sa...

Katta: Det var asjobbigt!! Som tur är så var en del av hantverkarna åtminstone skittrevliga och jätteduktiga och gjorde det de skulle! :-)


Anstai: Ja... Pust!


Miss Lovlie: Välkommen hit! Och tack!