lördag, september 13, 2008

Nu ere klippt

Japp, nu är crrlsen borta, and I look like en avdankad hårdrockskille. (Mm, för lite av längden är kvar ändå. Sorry för de förväntningar jag eventuellt byggde upp, jag fegade nog ur lite till slut. Eller jag skyller på att frisören gjorde det!) Har tyvärr inget bildbevis än, får se om det kommer. Ja, avdankad ser jag ut, i alla fall så här dags på dagen!
:-)

Vet faktiskt inte vad jag ska tycka, men sköööönt är det, inte alls lika varmt utan den jäkla pälsmössan på skallen!


Och nu ska jag sluta tjata om detta högst ointressanta ämne, jag lovar. Nu är det ju ett år till min nästa klippning, som vanligt, antar jag ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, jag har bokat klippning i slutet av månaden och denna gången går det nog inte rädda längderna. Jag fasar