torsdag, juni 16, 2005

Blogg?

Well, well, då får jag väl börja skriva nåt här då, när det nu trots allt var nån vecka sen jag skapade ett konto.

Varför känns det plötsligt som mycket mer allvar än det var då jag skrev dagbok på Lunar eller Helgon?! På Lunar var det ett tag hundratals människor som läste min dagbok varje dag, men inte fick jag prestationsångest för det. Hm. Nä, jag är nog bara lite ringrostig.

Apropå ringrostig så måste jag börja med min motion -- som ett tag faktiskt var daglig! -- igen. Jag är ju faktiskt frisk efter den där dunderförkylningen jag låg däckad i en vecka.

Egentligen lever jag ju ett ganska spännande liv, så det blir väl små uppdateringar om det då och då. Dumt nog har jag inte skrivit i Resedagboken om de små tripper vi har gjort i vår: Frankrike, Karlstad, Karlskrona och Göteborg, och inte lär det bli nåt på den sajten om det som händer i helgen heller: Bryssel. Japp, vi åker dit på lördag och hem igen på söndag, för våra vänner fransyskan och engelsmannen har köpt hus och har inflyttningsfest, och fransyskan har dessutom fyllt 30. Det bästa med Skåne: att det är så lätt att ta sig härifrån, ut i världen, haha... :)



Hmm, här hade jag tänkt länka till en del saker men se, det klarade jag icke av. Nån som vill hjälpa? *bedjande ögon*


Nä, nu ska jag testposta detta... Nån som vet, förresten, om man kan bevaka folks bloggar här och se när de har uppdaterats?

Jättetacksam för alla tips angående denna sida!

1 kommentar:

Joshua_Tree sa...

Jodå, jag har en blog jag med, men fan vet hur det funkar riktigt, så jag brukar nöja mig med att skriva på http://www.scriptorium.se istället. Varför använda bloggen när man har en egen site liksom? :)
Men tips är jag också intresserad av.