onsdag, juni 29, 2005

Svalt ett bi? Eller gravid med en katt?

Det har surrat i min mage sen igår kväll. (L, vad åt vi i L-krona egentligen?!)

En kollega tror att jag är gravid.

Det känns lite som om jag har svalt ett bi, fast det sticks inte, det bara surrar liksom. Inte som gaser, det är liksom mildare, och det "händer" inget. Kanske är det en kattunge som spinner där inne?






Och apropå kattunge: Jag har allvarligt fastnat för två små missar, hem- och föräldralösa, på www.kks.nu -- gaah, får inte tag i darling, För Det Här Ska Diskuteras. Seriöst.


Ikväll ska baby darling och jag ha sten-kul, fick en leverans med plattor idag. Hehe. Blir snyggt runt palmen! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, vad åt du egentligen? ;-) Jag åt ju fisk så min mage borde väl klucka som fisken i vattnet...du åt smör så din mage borde....råma! KRAM min favvobejb!

Lollo - som kanske snart också bloggar?