torsdag, december 21, 2006

Dan före dan före dan före...

Har fortfarande inte fått några provsvar gällande mina gallsyrevärden men ska, om jag orkar och hinner, ringa och kolla imorgon om de vet något på KK.

Idag ska jag:

* slå in svärmors alla små paket som man måste ge henne i förväg så att hon ska hålla sig lugn... ;)
* åka till frisören och få ett färgpulver att själv sätta i hårets utväxt. Ja, den ekologiska färgen! :)
* köpa kattmat och ev en egen låda till den lilla katten + var sitt nytt reflexhalsband till dem.

* hämta svärmor vid tåget.


Ni glömmer väl inte att vara med och tävla i crrlys jultävling förresten?
Skriv gärna dina svar i kommentarerna till ursprungsinlägget så har jag alla samlade på ett ställe. Gissa på! :)

2 kommentarer:

......... sa...

Så att svärmor ska hålla sig lugn??? hjälp...det låter jobbigt. Kan ni inte ge henne ett pussel el.dyl i en julstrumpa som vi gör till barnen för att de ska hålla sig lugna medan vi fixar det sista till julbordet?

Hälsa svärmor förresten - jag skrev fel nyss och skrev svårmor. det kanske är så de ska heta?

glöm inte att andas och klappa magen också :0)
en julkram kommer här.

crrly sa...

monstermamma: Hahaha, svårmor...

Jo, hon är väl snäll och så, men hon är precis som ett barn, det kom vi på för lääänge sen. Hon har fått några småsaker redan, för annars har vi slutat med julklappar. Det går inte med henne.... ... :)

Ska hälsa henne! :)