onsdag, februari 11, 2009

Internetbajsleverantören igen ...


Det är väl typiskt att just när man är bräddfull (med ä!) av bloggidéer så dör internetuppkopplingen hemma!!! Jag är sååå trött på internetleverantören så jag vet inte vad jag gör snart. Det har jag ju skrivit om ett antal gånger förut. Nå, varför byter vi inte då? Helt enkelt därför att jag inte vill byta till någon annan, för alla verkar fungera dåligt och ha usel service och vara allmänt otrevliga. Eller? Någon som säger emot? I så fall, låt mig få veta vilken internetleverantör vi ska byta till! :-) Jag kan tyvärr inte avslöja här vilken vi har eftersom det är ett litet lokalt bolag, och mer anonym än så vill jag minsann vara.

Och nej, vi har fortfarande inte något internet hemma, jag busbloggar på jobbet ...



Aj oill bi bäck.

3 kommentarer:

Zealous sa...

Äsch, då, hoppas det dyker upp en bra lösning! :-)
Kram, Nina

Anonym sa...

Vi har aldrig haft problem, men vi har ju också en lokal leverantör, i en helt annan del av södra sverige ;-)

crrly sa...

Zealous: Tack tack! Ja... Det är lite irriterande... Är så glad att jag jobbar och kan surfa härifrån, annars hade jag blivit GALEN.


Pernilla: Minsann! Den finns inte där jag bor kanske? Nu har vi iaf fått en ny sladd idag, efter massor av krångel. Får se om det funkar när jag kommer hem... Det skulle dock förvåna mig storligen.