lördag, juli 09, 2005

Båstad

Haha, mitt liv är verkligen fullt av kontraster! :) Idag har vi tack vare min darlings kontakter varit i Båstad och vip-at. Mysigt!! Fick en supergod lunch lagad av Rikard Nilsson på Kattegat, massor med jättegott veganskt också! :) Sen var det tennis, och söte lille Rafael Nadal vann, det var en skitkul match! Rena uppvisningsmatchen, många långa, roliga bollar. Vilken kick det var, hade totalt glömt att det var så kul att se på tennis! :) Förra året regnade dagen bort totalt, inte en match blev det, desto mer mat och dryck (obegränsade mängder...) och mingel, och det var ju trevligt i och för sig, men att få gå på en match var verkligen häftigt!

En del kändisar skämde tydligen ut sig igår, men idag var det rätt lugnt. Det var så oerhört varmt!! Jättehett, allt jag kunde tänka på under matchen var att min vattenflaska låg kvar i bilen, så himla smart liksom. För övrigt var det kul med coola-bilar-spotting idag, så många Ferrarisar, Porschar och Ford Mustangar på ett och samma ställe var det länge sen man såg (ett år dårå).

Sen var jag faktiskt tvungen att gå fram till Emma Andersson (!!) och komplimentera henne (ja!) för hennes skitsnygga klänning. Emma hade färgat håret svart. För övrigt var jag stolt över att känna igen henne, för är det nåt jag är USEL på så är det namn och ansikten, och då utgör knappast kändisar (eller pseudokändisar) nåt undantag... Ian Wachtmeister kände jag också igen, mest för att nån annan viskade om honom, vilket jag råkade snappa upp, men annars var det mest en massa brats (spyyy...). Kul att glo på är de i vilket fall.



Imorgon väntar Göteborg!!! :) I göteborgska kompisars gästbok diktade jag följande när vi just stod i begrepp att flytta ifrån denna huvudstad vid Sveriges framsida: "Lund kan ingen med framgång försvara. Göteborg är bäst, så är det bara!"

Numera har jag ändrat mig. Till en del.

1 kommentar:

Jesper sa...

Hejhopp! Nu har jag hittat dej jag med. :-) *Kram!*