lördag, juli 09, 2005

Grannkväll -- grann kväll?

Yeea, ikväll har vi hoppat mellan grannarna, hehe! Umgåtts som bara den, sprungit mellan husen, duschat här, blivit inbjudna på vin där... Mys!! :)

Imorgon blire Båstad, ska bli kul men herreguuuud, vad ska man ha på sig... Ja, jag menar med värdet och så. Ett litet extremt lokalt regnväder tycks ha hittat dit tidigare idag, jätteskumt. Nåväl. Det fixar sig säkert. Gud, vad jag är trött nu, ögonen går verkligen i kors. Älskling har varit jätteduktig och planterat ikväll och så har myskusin, höggravid och med en underbar tvååring varit här en stund. Mer mys!! :)

Ha nu en skön helg! Eller varför inte MYSIG, det tycks ju, om man läser igenom vad jag egentligen har klottrat ner här, vara ordet för kvällen hos mig... :p

2 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

I denna värmen, ska man inte ha nått på sig! Folk får säga vad dom vill... och dom gör det! =)

crrly sa...

Hahahaha, hade jag varit utan kläder i Båstad så hade folk och alla skvallertidningar säkert haft nåt att skvallra om, jaa! *s* Mion darling upptäckte att man såg alla flickors trosor under kjolarna om man satt på en plats under, "alla hade vita!" som han sa, hmmmm... ;p