torsdag, juli 21, 2005

Mer missar



Eller så borde det heta fler... Nä, mer om missar kanske. Shit the same.

Förra inlägget blev ju så där layoutmässigt sett, men två bilder lyckades jag få till i alla fall! Ha!

Här är en till; visar hur Selma ser ut när hon får syn på Saga. Hur hon låter ser man också nästan... Men det har gått bra, peppar peppar!! Och -- pust -- idag klarade missarna uppenbarligen av att vara ensamma i huset i sex och en halv timmar när darling och jag var på inte mindre än 22 (!) ställen och shoppade!

Jag har önskat mig ett citrusträd i badrummet, så nu har jag ett, ett litet ett men ändå. Och så köpte vi en minikyl till öl, champagne, vatten och snacks och så där, om man är i badrummet och inte orkar masa sig till köket... *s*

Enda nackdelen med allt det här är väl att man aldrig kommer att vilja resa hemifrån igen, hihi... Fast vi är bjudna till två bröllop i höst, ett i Stockholm och ett i Amsterdam (igen!), så en del resande lär det ju bli ändå! Så himla kul.

Katter, var det, ja. Ska som sagt försöka slänga in ett par bilder till dårå. En av ilsken Selma, en där man verkligen ser hur liten Saga är, jämför med min knytnäve...! :)

Inga kommentarer: