måndag, maj 29, 2006

Helgen i Cinque Terre

Det här kommer att bli den stressigaste veckan i hela mitt liv, så därför hinner jag inte skriva nåt om hur vi har haft det, mer än att det har varit ett par kul dagar i Milano och sen ett par makalöst romantiska och fantastiska, helt magiska dagar i Cinque Terre. Vilket underbart, paradisiskt ställe, det är nog det vackraste vi nånsin har sett!! :)

Ett par bilder, sen är det godnatt för idag. Kanske lägger ut fler bilder senare i veckan.


crrly plåtar darling (eller sig själv?) i hans glasögon. Förstora bilden, kolla bakgrunden! Ljuvligt.


"Vår" lilla by Vernazza.

10 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Ta bort kameran, så jag får se hur du ser ut manniska! :-)

schmut sa...

ah, snygg bild. han har spegelglas? har aldrig sett en sådan skärpa i en reflektion i ett par solglasögon förut.

döremot kan jag inte låta bli att undra vad tjejen bakom dig gör. spelar donkey kong?

Sunflower sa...

Ja, Cinque Terre hörde jag också var väldigt gudomligt ställe. När jag bodde i Florens hade skolan organiserade utflykter och den ena bar av till C. Terre. Jag var tyvärr sjuk den helgen och kunde då inte hänga med. Det var jag så ledsen för. :( Men men, det kommer nog fler tillfällen, annars får man ta sig tillfälle till ett besök. :) Hoppas ni hade det underbart! Kram på dig gumman

Johanna sa...

Vilken cool bild med solglasögat!

Anonym sa...

åh, så vackert - dit vill jag också åka någon gång =)

Eva-L sa...

Vad bra att ni haft det bra!

crrly sa...

mamse: Nån måtta får det allt vara på utfläkandet! :)

schmut: Spegel var det ja! Hahaha, hon bakom är en av tjejerna som var med oss, tror hon kollar i sin kamera! :)

sunflower: Det var alldeles fantastiskt och jag rekommenderar verkligen att du tar dig dit! Kram!

johanna: Tack, visst blev den kul? :)

sara: Ja, gör det!!

eva-l: Ja, det var så skönt!

Anonym sa...

Jag har varit där också och tyckte det var supervackert! Ni gick väl Via dell'Amore, hoppas jag? För det är där du har tagit bilden ifrån, tror jag.

kram!

crrly sa...

tina: Visst är det underbart. :) Jadå, vi gick längs hela kusten men det här är Vernazza sett från Monterosso, dvs de nordligaste byarna (Via dell'Amore verkar bara vara den sista biten, den sydligaste, mellan Manarola och Riomaggiore).

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»