torsdag, februari 09, 2006

Avstämning

Packat nästan klart

Har det mesta under kontroll

Ringt föräldrar

Sovit

Är på ett sjujävla superglatt humör!!!!!! Och darling med!!! :D

Städat lite (mest baby darling)


Återstår

Typ kolla vilken väska som ska funka som handbagage

Kolla kameraprylarna, vad som ska med




Har slutat oroa mig för utarbetade Älskling. Och han har lovat dyrt och heligt att det inte ska se ut så här på semestern:


(Fast visst är det en rätt kul bild. Det hade varit så typiskt liksom. Men han tar inte med datorn. Bilden är stulen. Förlåt.)


Nej, jag lägger in den här istället
så kan ni drömma er bort med oss. Önskar vi fick ta med tyngre bagage, då hade vi packat ner er också! :)




PS. Snöskyffeln ligger i bilen! :)

PPS. Kommer nog inte åt en dator nu på ett tag. Men man vet ju aldrig. Jag vet dock inte hur man pingar från andra datorer så ni får väl kika in här efter uppdateringar nu och då. PoK.

9 kommentarer:

Mona sa...

Njut! Ta tillvara på det underbara! Spara allt i den inre lådan där underbara saker förvaras för framtiden.

Anonym sa...

bon voyage!

jovanna sa...

hyvä matka!!

......... sa...

ååååååååååååååååhhhhhh!!!!!!!
ha så himla kul!!!!!!!!
å ta mej med!!!!!!!!

Anonym sa...

Ha det så underbart!!! =)

Unknown sa...

Ha en alldeles underbar semester!!!

Kramar till er båda!

Astillbe sa...

Trevlig resa, hoppas ni får det underbart bra! Är inte ett dugg avis, nej då... ;-)

Kram!

Gudinnan sa...

Ingen fara, det var inte ett mail som behövde svar =) Hoppas att ni får en underbar semester, berätta och gör mig lite avundsjuk när du är hemma igen =)

Anonym sa...

Jag har missat vart du ska men ha en trevlig semester! Önskar att du kunde packa ner mig, det vore smidigt, men jag får väl istället leta lite på nätet efter en egen resa.