lördag, februari 04, 2006

Thorn in my side

Malin! Jag har ju redan svarat på detta, häromdagen, men okej. Något mindre seriösa svar än förra gången:

Du anmodas härmed göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra detsamma och fortsätta kedjan. De ska även bifoga de här korta reglerna i sina inlägg. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.



Mina svar:

1. Jag kliar mig alltid massor i hårbotten, något som fått fler än en att undra om ev förekomst av huvudlöss (något jag faktiskt aldrig haft)...

2. Jag är väldigt fysisk och kramas gärna och mycket och ofta, faktiskt inte alltid bara då det är lämpligt...

3. Mina leder knakar högt och ofta, vilket både kan vara medvetet och omedvetet. Särskilt tårna måste jag alltid knaka med just innan jag somnar.

4. Jag är nattuggla och skulle mer än gärna åtminstone ibland jobba natt; det är då jag är kreativ.

5. Jag har förmågan att kunna somna var som helst och när som helst, nästan!


Den här gången utmanar jag:

Anna
Cree
Pallas
Sanna (Et amo)
Zornkvinnan

2 kommentarer:

Sanna sa...

Oj, sånt här är ju nästan lite läskigt att dela med sig av hmm man ska nog inte vara för ärlig haha då kanske inte någon läser bloggen längre ;)

Anonym sa...

Tycker tvärtom! Hahaha! Dessa saker var intressanta! Så mänskligt och gott! Tråkigt dessutom med slätstrukenhet.

Stor kram Sarah