fredag, mars 03, 2006

Beröm

Pust, vilken dag! Otroligt att jag orkade släpa mig upp imorse, fattar knappt hur jag tog mig hit till jobbet. Konserten igår var fantastisk! Eller nej, det var den egentligen inte, den var för kort, och så spelade de inte så många av de låtar jag gillar jättesupermycket. Men jag var uppe på scenen och dansade och hade mig i vanlig ordning, hehe. Very skojigt. Några har frågat mig om bandet; de brukar kategoriseras som "feministisk elektropunk", det låter väl kul? ;) Kolla här också, för exempelvis tour dates, de kommer även till Stockholm och Göteborg snart!

Jag har fått så mycket beröm idag!!!!!!!! Otroligt. Först av en medarbetare jag inte ens har träffat, hon mejlade och tackade för mitt jobb med intranätet och spåksidorna i personaltidningen. Wow, liksom. Hon är dessutom allmänt känd för att vara jäkligt sur och snäsig. Sen får jag en massa beröm av chefen för ungefär samma saker! Och därpå får jag ett långt underbart mejl av Annika, som jag blev alldeles rörd av. Och generad. Såna överdrifter, liksom. Tack!! :)

Även för övrigt har dagen varit bra mycket bättre än jag nånsin kunde tänka mig när jag slog upp mina gråblå imorse. Min tur att bjuda på fredagsfika, jag bjöd på mammas dinkelbullar som gjorde succé. Det är så skönt när andra bakar åt en! :) Sen supergod lunchbuffé, rester från gårdagens fackmöte. Så jäkla gott med bland annat pastasallad och en suverän tapenade. Därefter kom en älskad, tjänstledig kollega och hälsade på med två av sina söta barn. Hon hade med sig fika! :) Mmmm. I övrigt har dagen bestått av en massa flams och trams, vi har så sanslöst kul så ofta här och jag är så tacksam över att jag har ett så roligt och givande jobb med skojiga kolleger.

Nu ska jag som vanligt stödja Par i mat och sen åka hem och mysa. Förhoppningsvis hinner jag städa lite först så att min man också kan koppla av och bli på myshumör...

Ha en skön fredagskväll! :)

2 kommentarer:

Eva-L sa...

Vad glad du låter! Jag blir också glad. Ha en trevlig kväll!

crrly sa...

Tack! :)