måndag, juli 24, 2006

Måååååååååååååndag morgon

Slut på semestern, och jävlar, vad overklig jag känner mig här på jobbet. Var ju dessutom tvungen att se punkdokumentären inatt så det blev sent. (Den var inte lika bra som jag väntade mig; för mycket nyare punk och dessutom var väl begreppet lite väl utvidgat, va? Men wow, killen från Black Flag är min nya idol, så mycket klokt och bra han sa.) Hjälp, vad trött jag är, tre veckors semester är helt enkelt alldeles för kort, särskilt med alla besök vi har haft och alla som fortfarande väntar hela juli och augusti... Det här funkar bara inte, är för trött och sur för att vara här, jag känner mig bara motarbetad här just nu, andras saker belamrar hela mitt skrivbord (välkommen man känner sig), som vanligt öppnar folk fönstren och skiter totalt i att jag blir helt stel och kommer att få springa hos kiropraktor hela hösten, en massa nya fåniga regler har införts, åh, jag orkar fan inte.

Återkommer hemifrån med nåt roligare. Eller så.

Äh, vad fan, så kan man ju inte avsluta ett inlägg. En liten sammanfattning av semestern i alla fall då: Hektisk och avkopplande, men alldeles för kort.

8 kommentarer:

Anonym sa...

jobbigt...

När jag kommer tillbaks till jobbet om ett tag är det bara att börja packa upp. ALLT ligger i kartonger, jag har inga möbler, inget telefonnummer, ingen dator...
men det är ett senare problem - hoppas du får en okej dag iallafall...

Anonym sa...

Menar du grabben med rastaflätorna som skakade så mycket? Jag hade lite svårt att ta honom på allvar...

Och du har rätt, begreppet var lite väl utvidgat. Men jag tyckte det var en bra dokumentär.

crrly sa...

sara: Oj! Ja, du hade flyttat va? Jag ska inte vara så gnällig idag, jag vänjer mig nog! ;p Tack detsamma, hoppas att du får en skööön dag!

tina: Nej nej! :) Jag menar killen med svart snagg och som var rätt muskulös. Han sa kloka och roliga, träffsäkra saker. T ex typ att hardcore var lika typiskt amerikanskt som att starta oprovocerade krig etc, etc. Det var rätt kul. Särskilt då eftersom han själv var en av amerikanerna.

Anonym sa...

Jaja, Henry Rollins. Han är kul. =)

deeped sa...

Henry Rollins Band är mer punk än annat - trots att det snarare är hardcore :)

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anonym sa...

I like it! Good job. Go on.
»

Anonym sa...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!
Alarm faraday fire betting Health imitrex migraine voltage drop calculator fire alarm