fredag, juli 07, 2006

Uppladdning

Uppladdning pågår... för fullt! Och nu är det för en gångs skull inte fotbollen som är viktigast, nu stundar familjebröllop -- imorgon! :) Vi är på plats, tekniken funkar (återstår ju bara att se om den gör det imorgon också!), vi har allihop hjälpt pappa att städa (på söndag kommer 100 pers hem till honom på fika!), det är färdigdukat, det mesta känns under kontroll. Nu ska jag bara öva in det jag ska säga under bildspelet jag ska hålla i plus att jag ska skriva ihop ett tal till middagen också.

Det är fortfarande jättesoligt och typ äckligt varmt, men imorgon väntar regnskurar!! Hur typiskt är inte det?! Så länge åskan, som åsamkar så många huvudvärk, håller sig borta är vi i alla fall glada. Bruden själv oroar sig mest just nu för att myggen har bitit henne så svullen att hon inte tror att hon kommer i sin klänning...! Vilken skandal.

Nu ska jag strax ner och bada, 24 grader i sjön, mmmmmm...!!

Hoppas att ni får en kul helg, det tänker jag ha! :)

7 kommentarer:

Eva-L sa...

Vilken kyrka är det? Mina föräldrar som just nu är på väg upp efter besök här i söder tror inte de kommer att ha sån tur så det blir sämre väder imorgon så ni kan nog sluta oroa er:-)
Härnere saknar jag ibland vätterbad men idag var det minst 20+ i havet!

Anonym sa...

Hoppas verkligen ni får en finfin helg med massor av skoj!

Vi hann inte med någonting kändes det som när vi åkte neråt häromdagen - hojturen tog fem timmar och sen var mamma grinig för att vi inte skulle stanna längre så vi får dejtas en annan gång.

Stor kram!

Unknown sa...

ja hoppas helgen blev lyckad!

själv har jag firat första semesterdagarna med att bada - så skönt!!

ska bli skoj att läsa om bröllopet.

Unknown sa...

förresten har du skrivit något om möhippan med de snåla mat-fixarna?? hur gick det??

crrly sa...

e-l: Kyrkan är den som är närmast där vi bodde..... ;) Och vädret var strålande hela hela dagen och hela hela helgen! :) Alldeles otroligt fantastiskt var det.

tina: Tack, det hade vi! Ingen fara, jag hade inte riktigt tid heller... Vi tar det nån annan gång! :)

sofia: Nix, inte skrivit nåt om möhippan men det kanske jag skulle göra. Både den och bröllopet var superlyckade och mer än så. Å, det här bröllopet kommer att ta lång tid att smälta.

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»