tisdag, juli 25, 2006

Test kvinnligt/manligt igen...

Precis som Kokosmannen säger så finns det ju mycket knasigt att hitta ... Så jag var tvungen att göra detta totalidiotiska test jag också, så klart.

Kontakten med min feminina sida (tänk om det hade funnits en blommig stil här också, då hade jag ju valt den):
[ ] Köpt en hårfön (Inte vad jag kommer ihåg)
[X] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut (Fast hmm…)
[X] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda
[X] Pratat känslor...nykter
[X] Skrattat under en romantisk komedi (Men jag avskyr romcoms! Har väl typ hånskrattat då.)
[X] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[ ] Fortsatt prata med en person av manligt kön även efter det att han visat sig vara tråkig, enbart på grund av att han var snygg (Hmmm, vet ej…)
[X] Ringt upp en person utan konkret syfte
[X] Funderat på namn åt mina barn
[ ] Insett storheten hos Barbara Streisand (Not yet...)
[ ] Lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga (Milli Vanilli?!)
[ ] Druckit Cosmopolitan (Uj, vet inte!)
[ ] Sett ett avsnitt av "Sex and the city" (Ser aldrig på tv)
[ ] Sett två avsnitt av "Sex and the city"(Ser aldrigaldrig på tv)
[X] Känt mig sugen på en kopp te
[X] Känt glädje över att få blommor i present
[X] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ (Not often men det har nog hänt)
[X] Blivit arg utan anledning (hehe, hrm, va?)
[X] Gråtit efter 9 fyllda år (Menh!!!!!!!!! Män som inte gråter ska man nog akta sig för.)
[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell (not particularly)
[ ] Insett storheten i Linda Skugges krönikor (vem har det mer än hon själv)
[X] Kramat en kille
[X] Dansat (måste jag väl erkänna att det har hänt)

Kontakten med min maskulina sida:
[X] Ljugit om hur mycket jag har druckit (både uppåt och neråt, är det manligt?)
[ ] Ätit en blodig stek (fan heller)
[X] Läst en biltidning (Eh, många)
[X] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap (tja)
[X] Styrketränat (Meh!)
[X] Fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg (haha, ja)
[X] Köpt en meningslös pryl (Gör inte alla det, typ hela tiden...)
[X] Sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont (Det har alla gjort, det lovar jag)
[ ] Burit en nätbrynja
[X] Tillbringat en hel dag enbart betraktande sport på tv (En dag bara? En vecka snarare.)
[X] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det
[X] Läst en bok av Jan Guillou (Fast nä, två...)
[X] Läst ett nummer av Slitz (Har prenumererat, hahaha...)
[ ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känna sig uppskattad (aldrig fattat den gesten, isch!)
[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert
[X] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person
[X] Diskuterat bröst (Skulle det vara männen förbehållet att göra det??!!!)
[ ] Gjort lumpen (fan heller)
[ ] Ätit en hel flintastek själv (fan heller)
[X] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning (Hehe, har nog inte gått så bra)
[X] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil (men jooo, läs vidare nu, snabbt, så, så!)
[ ] Enbart stirrat snett uppåt vid besök på en pissoar (knappast...!)
[X] Lagat någonting på egen hand
[X] Skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan (Haha, det måste man väl?!)
[X] Tävlat i att dricka öl
[ ] Påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut (Inte mitt ordval precis men egentligen är väl andemeningen densamma…)

Summa summarum: crrly har kontakten "14" med sina så kallade feminina sidor och kontakten "18" med sina så kallade manliga sidor.

Och...?

Tja, Jesper har 14 kvinnliga och 5 manliga. Säger det något då? Han har gjort iakttagelsen att de feminina aktiva aktiviteter/företeelser som inte inbegriper samtal/diskussioner är 7 till antalet, medan de maskulina aktiva aktiviteter/företeelser som inte inbegriper samtal/diskussioner är hela 16. Och så kan man väl fortsätta analysera, mer och mer, om man nu vill det...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lyssnat på en skiva för att personerna är snygga? Räknas Samantha Fox? Sabrina?

(Samantha lyssnade jag på för hennes små söta stön)

crrly sa...

annika: Haverdal var ett paradis! Jag blev helt förälskad och skulle vilja bo där. Men då får jag väl frilansa på heltid...

rasmus: Varför skulle inte de räknas?! Inte för att jag personligen någonsin har sett någon av dem som snygg (urk, så långt från min smak man kan komma, tror jag) men visst, abnormt stora pattar är väl det främsta intresset för särskilt tonårskillar... ;p

Veronika sa...

Nu har jag gjort testet i min blogg också. Lite fusk med fler påståenden på den maskulina sidan, väl?

crrly sa...

veronika: Skarpsynt du är! Borde jag ju inte ha missat ju! Såklart det är fusk.

Anonym sa...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»