torsdag, augusti 24, 2006

Gratulera mig!



Jag får gå ner i arbetstid!!! :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

KRATTIS! ;)
Men är det inte synd att missa bokmässan?

crrly sa...

salt: Tack. Jo, jag vet. Men jag har varit där så många gånger... och den finns förhoppningsvis kvar nästa år eller så när jag är starkare.

Li sa...

GRATTIS!Fanken så skönt!
:-)

Kram, L

Anonym sa...

Låter skönt :-) Grattis!

Anonym sa...

Grattis, grattis :)

Eva-L sa...

Vad skönt! Hur mycket får du gå ner?

crrly sa...

Tack tack. Ska jobba 80 procent. Känns väldigt lagom.

Anonym sa...

grattis kurrli!
Ta tillvara på tiden som blir över och göra goda saker för dig själv! =)
PS: Jag har bakat kladdkakan nu (vegania), den blev jättebra! Tack för att du testkörde en omgång!

Anonym sa...

Wow! 80%, då får du en hel DAG mindre. Härligt!

Kan just tänka mig att det känns bra!

Sunflower sa...

Grattis till dig! Kan man få veta vad du eg. pyssla med på ditt jobb? Får aldrig någon rätsida på det. :) Maila på augusti_21@hotmail.com Fiffig mailadress va! ;)