fredag, april 21, 2006

Dagens Hoppsan

Fick ett mejl om att Avigsidan är uppdaterad. Fylld av förväntan gick jag in på sajten -- och fastnade för nyheten (nyheterna...) om Ericssons fall. Eller rättare sagt det som står mitt i:

TT-nyheter på Tidningen Ångermanland 21/4:

"7:54 Sämre än väntat för Ericsson
7:48 Sämre än väntat för Ericsson
7:44 Japaner besökte omstritt tempel
7:42 Sämre än väntat för Ericsson
7:40 Hjälpte berusad hitta tappat finger
7:38 Sämre än väntat för Ericsson
7:37 Sämre än väntat för Ericsson
7:36 Sämre än väntat för Ericsson
7:35 Sämre än väntat för Ericsson"

Jag undrar just hur bra resultat man väntat sig?
/Beran



Googlade för att hitta nyheten om fingret, det lät ju lite intressant. Så här såg mina träffar ut:

http://www.google.se/search?hl=sv&q=hj%C3%A4lpte+berusad+hitta+tappat+finger&meta=


Eh, nej, jag öppnar dem inte här på jobbet...!



*********************************************************


En annan grej jag hittade på Avigsidan var denna:



Hahaaa, stackars granne...! Får man nu inte heller vara ful i fred?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där med grannen var ju helt lysande!

crrly sa...

a-s: Haha! Freudian slip of the finger?! ;)