torsdag, januari 26, 2006

Kreativ

Jojomänsan, det rör på sig i gumskruttans huvud, det gör det, ska ni se... En hel del! Men jag kan ju inte blogga om det, det går bara inte. Dessutom har jag varit överstressad nu ett tag för att jag tar på mig alldeles för mycket roligt och sen upptäcker jag alldeles för sent att jag har tagit mig vatten över huvudet och så klarar jag inte av att slutföra nåt av projekten... :-/ Gaah, så frustrerande.

Idag lyckades jag i alla fall stjäla mig till lite tid och jag skrev en rätt så rolig text faktiskt... om bloggande, haha! Den ska dock användas på annat ställe så jag kan inte lägga ut den här; då riskerar jag väl att åka dit för plagiat, för jag kan ju inte erkänna att det är jag irl som är crrly på nätet liksom!

Nu ska jag hugga i med de andra uppgifterna här på jobbet som jag i hastigheten råkade tacka ja till... Men det ska bli kul, det är tävlingsfrågor jag ska sätta ihop!

Är för övrigt den här perioden ganska usel på att läsa ikapp i era bloggar... men det kan hända att jag läser utan att kommentera; särskilt hos dem med det förhatliga Word Verification bojkottar jag ofta kommentarerna för jag HATAR att försöka stava rätt till wsjuzxwrtwzx gång på gång på gång på gång...


Shit, ni fattar inte hur jäkla omöjligt det är för mig att försöka blogga när spontana jag bara vill babbla på som fan om allt jag tänker och tycker och tror och är med om... och det bara inte funkar att göra det just nu...!

Så, vad övrigt är... är tystnad.

;p

Inga kommentarer: