fredag, juni 09, 2006

Fotbolls-VM

Ä-ä-äääntligen! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Va, har det börjat någon form av fotbollsparkande? Varför talar aldrig någon om något för mig?

Anonym sa...

men det går inge vidare... :-(

Vi på Kantarellen sa...

Är du från vettet människa?

crrly sa...

u.fan: Det verkar på din blgog som om du visst vet om det! :) Om inte annat har du väl märkt det nu... ;)

cree: Näää! Hmm.

mamselamsen: Tja, det beror på hur du menar och vem du frågar! :D När Sverige spelade satt jag som klistrad och min darling var ute och planterade nyinköpta blommor till trädgården. Det är precis som det brukar vara här m a o... :)

vandrarvild sa...

haha, min darling-D kommenterade att "Crrly verkar följa VM, läste det i hennes blogg" när jag förklarade hur ointresserad av det hela jag är. Så jag kontrade med att du är mycket coolare än vad jag är, haha.

crrly sa...

vv: Jaså, han läser min blogg? :) Och javisst, att jag älskar fotboll gör mig ju sååå mycket coolare än du! ;D