tisdag, juni 13, 2006

Manlig eller kvinnlig?

Ha.

You scored as Either. You brain is neither specifically male nor female in the way you perceive things. As bad as this sounds it can easily mean that you are capable of combining both gender aspects to your advantage. Rather than being genderless you are possibly able think freely. This does not mean that you are bisexual or androgynous or indecisive, but it might.


Should you be MALE or FEMALE?*
created with QuizFarm.com




Hittad hos Anders Wallner.

8 kommentarer:

Eva-L sa...

Jag fick samma som du men mina procenttal var något högre. Jag vet inte vad det har för betydelse. Är dock inte förvånad över resultatet. Skulle tro att monstermamman får som oss också!

crrly sa...

e-l: oj, hade du hunnit läsa redan! Nä, jag vet inte, har inte hunnit analysera siffrorna, och nu var jag dessutom tvungen att ta bort dem för nu fuckade de ju upp hela bloggen! :-/

Vi på Kantarellen sa...

Måste testa, även om jag anar resultatet... återkommer.

Vi på Kantarellen sa...

Asch.. jag kom inte dit. "Not found"!

Anonym sa...

You scored as "Both".
You're a 50/50 person! You are balanced and are a rare one.

Li sa...

Jag är nöjd att du har hittat till min blogg, för då kunde jag ju hitta till din! Den är great!
Får jag länka till den?
Ha det fint, Linda

crrly sa...

mamse: Nä, nu verkar inte länekn funka! Hm. Testa att klistra in den här länken: http://quizfarm.com/test.php?q_id=105370


linda: Tack! Klart du får!

Anonym sa...

Jepp, me too. Men vad sjutton har höger och vänster sida i en buss med saken att göra?? Eller, för all del, mitten på biografen? Vill inte alla sitta i mitten av raden på bion, om man inte vet med sig at tman snabbt måste ut?