fredag, december 09, 2005

Fredagskväll

Ett stort glas rött Drostdy Hof. Mmm.

Fantastiska matkreationer köpta på Par i Mat. (Jag kan döda för deras hummus! Tjuvsmakar nu även småportioner av rostad potatis med sesamfrön och rödlök, couscoussallad, med mera, med mera...)

Två ljuvliga busmissar, gosar och slåss.

Snart kommer fyra av de människor jag älskar mest i hela världen. För att (jogga... some of them,) äta, mysa, umgås och njuta.

Vi ska fira min namnsdag lite i förskott... (iih!). Darling och jag ska packa inför helgen. Och vi ska slå in lite försenade födelsedagspresenter/tidiga julklappar åt släkt i Göteborg, som vi ska hälsa på imorgon.


Men först... Toaskurande!


(Allt blir ju så mycket roligare med lite gott vin och glad musik!)

4 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Himmel, jag trodde du skrev husmus.... men efter att ha läst engång till såg jag att det stod hummus. Puh....

Astillbe sa...

Själv sitter jag med någon baginbox som inte var så bra... ;-( Måste få trösta mig med lite, men byter nog snart detta till glögg istället!

Trodde också först att det stod husmus!!! ;-) Tänkte kanke att du o katterna delade meny... Vad är det för katter du har? Sitter själv o gosar med en av mina här..

crrly sa...

*skrattar*


*skrattar*


*skrattar*


Hjälp, jag kan inte sluta...

Inte husmus, hummous då, om ni föredrar den stavningen!!! :D

crrly sa...

astillbe: Gamla hederliga huskatter är det! Hittekatter, världens bästa, så klart. :)