torsdag, december 22, 2005

Virrcrrly

Alltså, hallå, hur kan man glömma att man har fått ledigt den 23/12?!! Hmm. crrly kan i alla fall. Som tur är började mina kolleger prata om morgondagen redan nu, och då kom det fram att jag är uppsatt som ledig. Hoppsan.

När älskling skjutsade mig till jobbet imorse (han gjorde det för vi hade ju lämnat min bil här på jobbet i förrgår, när jag fick min migränattack) var han oroad för mig och sa att jag borde ha stannat hemma och att jag borde vara ledig lite nu i jul. "Asch, det är ändå för sent nu", sa jag käckt. "Chefen är ju ledig nu också, så jag kan ju inte prata med nån om det. Det fixar sig, jag mår bra!"

Sen tittade jag till på schemat när jag hade kommit till jobbet. Hmmm, ledig ett par dagar i vecka 1?! Jaså? Oh, vilken kul överraskning!! :) Glatt mejlade jag darling om det. Samt bokade tid med mäklare den 3/1.


Nu då... Jag är alltså ledig imorgon, tydligen, och sen även 4 och 5 januari. Däremot inte den 3, så nu måste jag ringa mäklaren igen...

*vimsa*

Inga kommentarer: