måndag, december 05, 2005

Utbränd, sliten, slut?

Jag hittade en länk till allt möjligt som verkar vara bra.




För övrigt motar jag min kakångest med att jogga! En gång lördag och en gång söndag. Duktig så. Tänker ta en liten runda varje kväll nu. Finns liksom inget att skylla på ju. Inte om man bara tänker lunka runt i typ en kvart, det kan man göra även om man är trött/hungrig/kåt/törstig/ledsen/glad/whatever. En annan sak är dock om man är mörkrädd. Som jag blev igår; jag sprang vilse, så klart, och det var kolsvart, och jag kom till en massa granar (med ett n!). Tänkte på Campfire Tales-filmen vi såg häromkvällen och jävlar, vilken spurt det blev. Jobbigt... För jag är inte rädd för våldtäktsmän, inte hemomkring, jag är rädd för spöken.

1 kommentar:

deeped sa...

Spöken i Skåne? Lugn - det är bara något bleksiktiga danskar :D