torsdag, december 15, 2005

Krisskross

Jajajaja, nu kan jag inte hålla mig längre, här kommer nåt jag har sett hos flera andra.

Jag har:

(x) rökt cigarr
(x) varit full
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) fått sparken (eller det heter det väl bara om man misskött sig…)
(x) varit i knytnävsslagsmål (Var förr aggressiv när jag blev full)
( ) rymt hemifrån (Not seriously, hjälpt kompis att gör det dock)
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak (Ååååh, va, så klart)
( ) blivit arresterad (istället hemkörd av polisen)
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt (Eller tja, det kanske jag har, har ju träffat en hel del folk från internet, men "dejt"?! Nja.)
(x) ljugit för en kompis (Vita lögner kan väl vara okej)
(x) varit kär i en lärare
(x) skolkat (Menh!)
(x) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(x) varit kär i en av mina internetkompisar (fast kanske bara lite förälskad)
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
(x) flugit
( ) spytt i en bar (på bardisken eller vadå? Not that I remember…)
(x) sett en del av mig själv brinna (”bara” översta totten på en tofs)
(x) ätit sushi (bara vegosushi)
( ) åkt snowboard (Not yet...)
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande (Menh!)
(x) älskar eller saknar någon just nu (Alltid, forever and ever)
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi (Tycker om!)
(x) gjort en snöängel (Tycker om!)
( ) haft ett teparty (haha, va?)
( ) byggt ett sandslott (Inte vad jag kommer ihåg, inget som förtjänar att kallas slott)
(x) hoppat i en vattenpöl (Tycker om!)
(x) lekt uppklädd (Klär ut mig varje gång jag klär upp mig, så…)
(x) hoppat i en lövhög (Tycker om!)
(x) åkt släde (Jag tror det men kan inte minnas när)
(x) fuskat när jag spelat spel (Jag måste vinna annars blir jag förbannad och kastar iväg spelet så för att jag ska vara lugn är det bäst att jag gör det)
(x) varit ensam (hallå?!)
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id (Kommer inte ihåg)
(x) tittat på en solnedgång (Menh!)
(x) varit med i en jordbävning (”bävning” var det kanske inte, men ett skalv, med epicentrum i Västergötland, på 80-talet)
(x) rört en orm (Tror det)
(x) sovit under stjärnorna (Inte alltid meningen)
(x) blivit kittlad (Menh!)
(x) blivit missförstådd (?!!)
( ) tagit hand om ett rådjur eller en get
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött (?!)
( ) blivit avstängd från skolan (Bara utslängd gills väl inte)
( ) varit i en bilolycka (Not yet…)
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt (Jag är inte överförtjust i glass faktiskt)
(x) dansat i månljus
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it-lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse (Haha, det är jag konstant)
(x) varit på andra sidan landet (såväl Smygehuk som Treriksröset)
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare (Tjuv och polis heter det väl)
( ) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt (Va?! Det kanske jag har)
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort (Too many times)
(x) busringt (Två pizzerior samtidigt från var sin telefon, hahahaha)
(x) fångat en snöflinga på tungan (Såklart...)
(x) dansat i regn (Såklart...)
( ) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om (Såklart...)
(x) blåst bubblor (Såklart...)
(x) gjort upp eld på en strand (Man har väl inte varit scout för inte)
(x) förstört en fest (Moahahaha)
(x) åkt rullskridskor (En gång, i källargångarna, gills det?)
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
(x) burit pärlor
(x) hoppat från en bro (Det har jag väl säkert, inte så hög dock)
( ) ätit hund-/kattmat (Det finns gränser...)
(x) sagt till en främling att jag älskar honom/henne (Ingen aning, kanske jag har gjort på skoj?)(x) kysst en spegel (Vet jag inte, men det har jag kanske)
(x) sjungit i duschen (Menh!)
(x) burit en svart klänning (Menh!)
(x) drömt att jag gift mig med någon
( ) limmat fast min hand i något (Not that I remember)
(x) fastnat med tungan i metall (Såklart!!)
( ) kysst en fisk (Som sagt, det finns gränser...)
( ) varit cheerleader (Herregud)
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
( ) byggt en kärra (Har nog aldrig byggt nånting alls)
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar (Rekordet är från nio på kvällen till sju på morgonen)
(x) stannat uppe hela natten
(x) inte duschat på en vecka (Antagligen, när jag var bäbis, då duschade man inte)
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet (Va?! Hahahaha)
(x) klättrat i träd (Tycker om!)
(x) haft en trädkoja (Fast inte min egen)
(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger (Eller äh, vet inte vad jag hade för motiv, men det gjorde jag varje dag när jag var liten)
( ) spelat kyckling (????)
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på (Too often, eller kanske snarare islängd)
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het (Det kanske inte var ”het” precis, men sexig och sånt, jadå, haha)
( ) brutit ett ben
( ) fångat en fisk och sen ätit den
( ) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät (Menh!!)
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn (Det gör jag väl hela tiden!)
(x) sovit naken (Gör jag alltid)


Många dumma påståenden (frågor), måste jag säga... Men rätt kul! Gör detta du också, och säg till mig sen! ;)

4 kommentarer:

Henrik Ladström sa...

Det verkar vara så, att tretti-somethingbrudar är upptagna, så jag får väl sänka mina krav något ...

Anonym sa...

nu har jag gjort den också *s*

K sa...

jag gjorde den för ett tag sedan men på helgon darl :)

olydig sa...

Kul test!