tisdag, december 27, 2005

Jeopardy!

Rekommenderar verkligen spelet Jeopardy!, som vi förra året köpte att ha hos pappa. Svinkul! :)

Av speciella omständigheter kom det sig att pappa hade några skådespelare boende hos sig i somras, och då lånade de Jeopardy! av honom. När han fick tillbaka det upptäckte han att det låg några gamla lappar, från förra julen, kvar i. Där hade jag (jag! liksom!) skrivit VAD ÄR BAJSKORV? på alla frågor jag inte kunde (ja, jag är världens sämsta förlorare). Med mera sådant. Bajs hit och bajs dit, stod det. Med min stil. Påstod då pappa. Givetvis tror jag inte på honom. Han har slängt bevisen! Inte gör jag sådant. Som andra sen får läsa! Nej, nej.

Men mamma fnissade åt detta hela julen.




Här spelar en maskerad version (maskerad-version) av hela familjen crrly Jeopardy! utan bajs.

Inga kommentarer: