torsdag, oktober 20, 2005

Blogg-spott

Tvi och blä för när Blogspot inte funkar, som hela eftermiddagen och kvällen igår.

Och tvi och blä för dem som vill ha sänkt bensinskatt, hur långt tänker ni, liksom?

Tvi och blä också på dem som kör i 70 på motorvägen i full sol med dimljus och vindrutetorkare. Hallå...?

Men mest tvi och blä på långtradare, hatahatahatahatahatahata.



Nej då, jag har inte alls vaknat på fel sida. Egentligen är jag minsann glad, men det är mina fingrar som skriver detta. Ska försöka få dem till att skriva nåt trevligare snart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sandra (http://www.sandra.blogg.se/) har haft samma problem. För mig har det istället funkat ovanligt bra. Det kanske är så att Blogger gör nåt underhåll, och att det påverkar olika delar av deras användarkrets.

Anonym sa...

Nu skriver jag i Crrly´s blogg, att... det där minsann var ett skojigt inlägg! Arga kryllor är dökul. :D

crrly sa...

johnny: Jaså, blogg.se också? Hmmm. Konstigt.

svala: Hihi... ;p