tisdag, oktober 11, 2005

Hemma och myser

Jag är hemma!! Känns jättebusigt. Var på akupunktur hos min suveräna akupunkturläkare i morse och nu är jag en ny människa! Sökte hjälp för bråkig tarm och samtidigt släppte muskelvärken och min allmänna stress. Helt underbart! Tog en halv kompdag nu på eftermiddagen, solen skiner, jag har hittat både schal och liten paljettväska till bröllopet, missarna är söta, det är nästan 20 grader ute, jag ska fixa med lite småpyssel, äta en god lunch och sen sova. Mår så gott!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, oj, oj.... nu kommentarfiskar jag så det står härliga till, så till den grad att jag helt sonika kommer klippa ut den här texten och sprida runt bland mina bloggpolers. Jag har alltså lagt ut början på boken som jag började att skriva förut. Jag behöver åsikter!

kram så länge!

crrly sa...

annika: Min i Lund är alldeles svinbra också, västerländsk smärtläkare som har massor i huvudet och en lååång utbildning i TCM. Skitbra! :)

cissi: Får se vad jag kan göra när jag får tid!