fredag, oktober 21, 2005

Manlig lucia?


Coolt med gränsöverskridande människor.

Björn Brändewall vill bli lucia i Kalmar, enligt Epressen. Har försökt hitta artikeln på nätet men lyckas bara få upp en massa läskiga Den Svenska Natio-a-dem-krat-n. (Vågar inte skiva ut namnet här, det är ett svärord ju.) Fy fan, då är han väl i och med detta utspel på deras svarta lista, får man förmoda.

I Expressen var det en så fin bild där han har utborstat hår och ett ljus i handen,men det lyckas jag inte hitta. En annan bild får det bli.

Hår för uppdraget har han ju iallafall.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tycker han ser lite änglalik ut på den där bilden. :)

crrly sa...

anna: Han är rätt söt men i Expressen är håret utborstat, så det ser så där luciaaktigt ut, hihi.

vandrarvild sa...

jag tycker definitivt han ska bli lucia! Han var så söt så, lite full i fan,. Sånt är bra, speciellt om det gäller gränssprängning.

crrly sa...

vv: undrar om man kan rösta på honom nånstans?!

Anonym sa...

Tack för de fina orden. Om jag verkligen ser änglalik ut ovan, så är det nog för att jag var nio år yngre och tio kilo mulligare på den bilden jämfört med idag. :)

Den ursprungliga Lucia-bilden kan ni hitta under Pressmeddelanden på luf.se/kalmar