tisdag, oktober 25, 2005

Vilken härlig dag!!!

Ja, det utbrast jag när jag körde till jobbet i spöregnet idag. Det var faktiskt härligt: underbart vackra färger, inte mycket trafik och så (av mig redan bortglömda) Keane i högtalarna. Yes.

Hos doktorn imorse, har så konstiga symtom. Men ja, vi tror att vi vet botemedlet. Men jag var trött efteråt, och hade ont, så jag åkte hem och sov halva förmiddagen. Vaknade vid tolvtiden och två ljuvliga missar låg trycka intill mig. Svårt att gå upp! Slet mig dock ur sängen och lagade en sen andrafrukost innan jag for till jobbet och alltså brast ut i lovsånger inför hösten (skrev först lövsånger, höhö...), den vackra.

Ensam hemma ikväll... (om man inte räknar de två små sprallfånarna som knasar sig här runt mig) Har pratat med Anna-Carin i telefon, ett samtal fyllt av skratt, upprördhet och mys, precis som vanligt. Vilken underbar och stark tjej hon är! All min beundran till henne.

Och med det rundar jag av mitt onsdagsbloggande. Tack för mig, klart slut, slut för idag, tack för idag, hej hej, sov gott, kram.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Onsdag? *snurrar* ;o)

K sa...

snutt! det är TISDAG! ;)

crrly sa...

Hihi... Well, well... ;p Same same but different...?!

Svala sa...

Tack för samtalet igår, kul att du ringde! Ha en fin dag.

Vi på Kantarellen sa...

Jag undrade också.

crrly sa...

svala: Det är så kul att babbla med dig! :)

mamse: Ah, jag är så j-a vimsig!

Anonym sa...

Å, tackar för de vackra orden om mig i din blogg! *kraam*

Anonym sa...

best regards, nice info
call center training ppt