söndag, oktober 09, 2005

Tillstånd

Är/har just nu:

* ont i alla leder

* ont på huden där jag har kläder

* finne som gör jätteont i/nedanför näsan

* jätteblåsa långt in på vänstra sidan av tungan

* massor av jättekliande finnar på skinkorna

* ont i halsen

* en förskräcklig klåda lite här och var

* frusen

* illa till mods

*trött

* sömnbrist

* halvkrasslig

* grinig



Ska lägga mig i ett varmt bad nu... peela mig, ösa i badskum, tvätta hela mig, riktigt skrubba, tvätta håret, fila fötterna, fila naglarna, sätta på massagen på max i badkaret. Klassisk musik. Mysbelysning. Njuta. Bli frisk.

6 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Var glad att du inte är en häst... för då hade vi slaktat dej på stört.

Anonym sa...

Hahaha!
Tänkte skriva något fyndigt men gav upp efter mamselamsens underbara kommentar!

Njut av badet!

Unknown sa...

Hoppas att badet gjorde susen!!!

Kram!

Eva-L sa...

En fördel med egna barn är att man aldrig hinner känna efter hur man mår;-)

Anonym sa...

Krya på dig!
*kramar*

crrly sa...

mamse: *flina* Du vet minsann hur man piggar upp en, du! ;)

mifflan: Tack, det var superskönt!

anna: Ja tack, det gjorde det!

eva: Uääääh!! Om mina barn blir så där skrikiga och bråkiga så tänker jag skrika tbax!!!!

vickevire: Tack tack! Känns bättre idag.