måndag, augusti 15, 2005

crrly -- the långdistansare! ;p

Iiih, nu måste jag skryta lite! *hoppar upp och ner* För veeet ni vad jag har gjort?! Joggat och sprungit!! FEM kilometer!!! Weeheee. På typ en halvtimme! Tjoho, det är ju fan inte klokt!!! :D Jag som brukar bli trött efter ett par hundra meter och superuttråkad efter ytterligare hundra. Det var skönt!!! och mysigt!!! Wow. Tänk om jag kan upprätthålla det här nu då?!

Imorgon ska mamma komma, som sagt, och en bror. Vi ska, med det andra syskonet + detta syskons sambo, hälsa på kusin + make + tvååring + bäbis, i ett nybyggt hus i en by. Ska bli så kul. Sen stannar mamma till fredag, förhoppningsvis går det bra. Bara hon låter mig sova lite varje dag när jag kommer hem, och så får vi hoppas att jag inte blir värsta pms-monstret. Man vet aldrig. På onsdag ska hon och jag jogga eller gå med stavar, längs havet, mmm. Då kan man säkert passa på att glo på America's cup-båtarna, för de ska passera här, vad jag förstår. På hmm, torsdagen... var det nåt annat som vi skulle hitta på men det har jag glömt nu. Skit samma. På fredagen ska älsklingen komma hem igen!!!! Kommer att längta ihjäl mig... Då ska vi vara hos bror på kvällen, tror jag vi sa. Han har målat en vägg mörkbrun. Hm. Jag som hatar brunt. På mig i varje fall. Men det är ju ingen som har sagt att jag ska ha väggen på mig, som tur är.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vi målade en vägg mörkbrun ("mocca") under renoveringen hemma. Två dagar senare var den päronglassgrön. Vi kom på att vi inte heller gillar brunt. :-)

crrly sa...

Päronglass! :) Åh! Låter jätteläckert.