måndag, augusti 29, 2005

Site seeing

Slösurfar lite, eller skulle slösurfa, men det gick inget vidare, Firefox krånglade, skumt nog. Men det var nog bara jag som hade kommit åt nåt. Men visst är site seeing ett bra uttryck? ;)

Ska surfa in och betala för ett par solglasögon jag har vunnit på Tradera *jäää* och så har jag varit duktig och ringt faster för att tala om att vi ska gå på kusinbröllop i oktober! Duktig även för att jag har joggat, tjohoo.

Nu ska det strax bli pasta. Med massor av vitlök hoppas jag. Och självklart kommer jag inte ihåg allt superintelligent och jätteintressant och hysteriskt kul jag hade tänkt skriva *hrm* så jag loggar väl ut strax igen. Ska leta reda på "roligaste sommarbilden" och vara med i en tävling på jobbet. Men en rolig bild? Jag fotar med för lite humor, har jag kommit på.

Inga kommentarer: