måndag, augusti 29, 2005

Mer knas + resor

Jag glömde ju en knäpp grej till jag gjorde i lördags, när jag hade dummat mig med nötterna och ställt ut långpannan i trädgården. Kom ju direkt från duschen och skulle göra mig i ordning, hade tvättat mina crrls och eftersom de är så himla crrly så är håret jättetorrt, alltså tänkte jag ha inpackning i crrlarna och låta det sitta i, jag brukar göra så. Meeeen. I min vildsinta stress kletar jag i en halv burk extra fet hudcrème i håret!! Aaaah! Och inte hade jag tid att tvätta ur det och göra om det heller. Det var himla skönt att tvätta håret i kväll äntligen, ska jag tala om.


Darling bokade resan till ARUBA i helgen!!!!!!! Så i vinter sticker vi, det är ju helt otroligt!!!!! Weeeee...!! Så jäkla häftigt. Och dessförinnan ska vi på bröllop i Holland, nu i helgen faktiskt. Klädsel: Tenue de ville. Nån som vet vad det betyder?? Kan ju vara bra att veta liksom. Alla instruktioner och beskrivningar vi har fått är på nederländska och vi fattar bara på ett ungefär.

Ska googla lite mer och se om jag kommer fram till nåt, men jag är väldigt tacksam för svar! :)

Inga kommentarer: