måndag, augusti 15, 2005

Nu är det klippt

... eller nä, det är det ju inte, men det skulle minsann behövas! :) Har fortfarande inte klippt mig sen jag blev i stort sett helsnaggad i november... och är desperately looking for a frisyr. Eftersom "alla andra" skriver om såna här ytligheter och trivialiteter så gör väl jag också det då. Bär mig emot annars, det intresserar mig helt enkelt inte. Däremot är jag fascinerad av att andra kan tycka att det är kul. Fastnade nyss i en blogg som bara, bara handlade om kläder ochj frisyrer och smink och kändisar. Ojojoj. Fastnade just för att min fascination var så stor, över att det verkligen finns människor som tar såna saker på allvar! :)

Jo, frisör ja. Var ska jag klippa mig, tro? Min söta underbara (fd?) frisör Maj har ett alldeles för stort och galet inflytande över mig med sina vansinniga infall, haha! Äh, jag kan knappats skylla ifrån mig men hon och jag som ett team lekande i mitt hår... it´s a big no-no! ;) Vill testa nåt nytt, nån som verkligen kan, för mitt hår är ju liksom ganska speciellt, ganska crrly (väldigt så) och ganska speciellt, som sagt. Tjockt och bökigt. Och blir svinto innan nån hinner säga schampo, typ.

Så jag funderar på Larsson & Lange. Vad säger ni? Nån som har erfarenhet av dem? Nåt annat tips? Helst i Skåne... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

What a great site
» » »