onsdag, september 28, 2005

Bloggeri bloggera bloggeralla

Har av någon anledning denna låt på hjärnan. Hahaha. Har nog inte hört den på åratal så jag vet inte varifrån jag har fått den nu. *trallar*

Och så är jag snygg idag! :) Komiskt. Hade jag aldrig trott att jag skulle åka bli när jag kravlade mig ur sängen vid åtta, tog en dusch och jagade katter, klädde på mig och jagade katter, bredde mackor för att ta med mig, tog fram matlådan ur frysen, jagade katter lite till, åt gröt, drack juice och packade ner sminket och åkte hemifrån. Vimsade bort mig på väg till jobbet, hur kan man lyckas med det efter så här många år?! Körde fel och var redan jättesen, trasslade mig hit lagom till fikarasten, drack kaffe och åt medhavd macka, sen kunde jag äntligen gå och sätta på mig dagens ansikte, vilket jag gjorde på ett par minuter.

Tjoho, sen ser jag efter ett par timmar att jävlar, fina, fina crrly. Gött! ;)

Mitt förra inlägg innehöll ju en 100-lista, som jag var väldigt tveksam till att sätta ihop, jag fattade bara inte hur man skulle göra. Men som Sara hade sagt så bara flöt det på när man väl hade börjat. Ska nog göra en till snart nån gång, hehe. Det va kul! Och nu vill jag som sagt läsa era! :)

Bokmässa imorgon dårå, det är en del att fixa till det. Se till att jag har cash, alltid bra, en midjeväska att ha pengarna i ska jag rota fram, sen en stor ryggsäck för alla böcker jag ska köpa + lite matsäck, en vattenflaska, bra kläder som inte är för varma och så bra skor. Yes, sen är jag väl typ redo!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju som Roskildefestivalen i bokform.

crrly sa...

svala: Ja! :) Fast lite torrare. Och nyktrare! :)

Sunflower sa...

Jag önskar jag kunde gå på bokmässa. Jag tycker om böcker, speciellt lukten av böcker. :) Hoppas att du får det superfint i morgon! Kram gumman

crrly sa...

solis: Doften av böcker är underbar! :) Tack ska du ha, sötnos. Kram!