söndag, september 25, 2005

Jag har badat!!

Nå, åtminstone vadat.

Fantastiskt, vilken dag! Minst 23 grader varmt, soligt, helt underbart. Vi gjorde en utflykt med svärmor (minus hund) och åkte först till Zoogiganten. Där hade de getter!! Vilken lyckodag. Här är bild av en sötnos, min kjol och en av mina randiga Converse kom också med.

Sen åkte vi också till Lomma beach. Så otroligt varmt och skönt! Måste lägga ut lite bilder här. Observera, de är inte från juni--juli utan från den 25 september! :) Jag hade på mig: trosor, kjol, linne, Converse. Inga badkläder, ingen handduk. Dock hade jag en tröja i handen. Nere på stranden gick jag ut i vattnet för att bada, tänkte göra det i trosorna och sen bara ha kjolen och linnet, torka mig på min tröja. Men till min stora besvikelse hade det kommit in en bris som gjorde att det blåste rakt ut och var ganska isande i vattnet. Muttrande gav jag upp, vadade bara runt i vattnet ett tag. Men imorgon, då tänker jag bada efter jobbet! Årets sista havsdopp, i alla fall om jag inte åker till något kallbadhus.




Inga kommentarer: