måndag, september 26, 2005

Resa bokad!!

Malaga i mitten av november, en långweekend. Till älskade Annelie, som pluggar där!! Ååhh, det ska bli så fantastiskt kul! Har aldrig varit på spanska fastlandet. Och det är ju så himla kul när man hälsar på nån som känner till stället ifråga. Weeeee!! *sprallhoppar*

Mer att se fram emot:

* bokmässan på torsdag

* Stereo Total-konsert i Lund på fredag med darling cree

* sen en lugn (?) helg, lördag, söndag

* vi får roligt Gbg-besök 7--9 oktober

* bröllop i Sthlm 15 oktober


(och kanske, kanske, kanske julhandel i Milano i början av december, vi får se...)


Yes, yes, yes, jag ska ta mig igenom den här hösten också!

3 kommentarer:

Anonym sa...

gröööööööööön är jag - både för malaga och bokmässan... jag vill också. lyllos lyllos dig!!!

Lyckliga Grodan sa...

alltså du har förstått det här med livet ccrly.. att ordna för sig.. och åka till platser..

crrly sa...

sara: *suddar bort grön färg* Så ja, så ja. Ta det lugnt nu! Om du är en pygmékotte så kan jag ju packa ner dig! :)

grodis: Jaaa! Måste det, bara måste.