fredag, september 30, 2005

Kaffe och Malibu

Hemma, har Stereo Total på datorn och kaffe med Malibu i muggen framför mig. Känner mig som om jag står i kön till Liseberg!!! Alltså: IIIIHHHHHHHHHH!!! :D

Det ska bli alldeles otroligt härligt att komma hem till cree och först leka med världens underbaraste unge (sorry, alla andra...), busa sig svettig och tramsa och dansa och sjunga och vråla till Stereo Total, uppladdning inför Konserten! :)

Länge sen jag var på konsert, det är väl därför jag är sån här. Hoppig, kan inte sluta skutta!! Svårt att skriva med andra ord, hehe. Och kaffe med Malibu var en hit! Mmmums.

Ha en skön fredagskväll ni andra också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att konserten är jätte jätte bra, och att du har jätte jätte kul! :)

Jag tror att du kommer gilla mitt busiga blåbär också! När ska vi ta den där skogspromenaden? När löven blivit lagom röda kanske?

crrly sa...

svala: Tack! Yes, det var underbart kul! :) Jag är också övertygad om att jag kommer att tycka jättemycket om din sötnos! Skogspromenad whenever, baby!