lördag, september 10, 2005

Svalas svada

Den fina, kloka flickan med det vackra namnet, Svala, skriver så här söta saker om lilla mig och mitt tilltag i går kväll:



Ljusstråle!
Skrivet: 9 september kl. 22:48
Livet kan bli alldeles POFF härligt när små solstrålar når fram och lyser upp tillvaron lite! Små oväntade moment som får en att bli riktigt glad! Crrly, min mentor i blogg-konsten, ringde innan ikväll. Tjejen ringde! Hon ringde! Sån tuffing, så jäkla skön! Vi har nätverkat ett bra tag nu och så bara lyfter hon luren och slår en pling till Staffanstorp! Och gjorde mig så jäkla GLAD! Nu ser jag fram emot att prata o skratta mycket framöver med denna väldigt charmiga och roliga krylltott!



Oj. *glad* Vilka fina ord. Lägger dem här för att titta lite på ibland. Ser jättemycket fram emot att träffa henne på riktigt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

men.. vänta nu lite.. här höll jag på att bli smått tårögd och rörd över ditt fina inlägg och i full färd med att svara något gullpluttigt, när jag får syn på det där vidriga inlägget.. WAS liksom? Är blogspot korrupterat??

Anonym sa...

Riktigt söta ord från din vän! :) Maja här är sååååå trött. :/ Kram gumman

crrly sa...

svala dear: Hehe, jaa då, massor med spam o skit är det ju... Är det inte därför du själv har kluriga matteproblem som man måste fylla i innan man får svara på dina inlägg? :) Men jag struntar i dem och tar bara bort dem, orkar inte uppröras. Kram!!

crrly sa...

sunflower: Jaaa, hon verkar så mysig, men det gör ju du med! :) Du borde verkligen bo närmare all oss mysiga människor här nere! :)