fredag, september 09, 2005

Omnämnd

Jojo, nu har man figurerat ett par gånger i The Lindas blogg, nu senast för nån vecka sen med ett gratis tips till bokförläggare (varsågoda) och lite fjäsk. På det kommer man långt...?!

"Mail


Hej kära mat-Linda! :)
Om du nu inte skulle platsa istället för Tina eller Niklas i SVT (Vad vet jag?! ;) så har jag ÄNNU ett bokprojekt åt dig: Kokbok! Jäää! Massa Linda-pajer och husmanskost! Whaddasay?!
Kram för att du alltid lyser upp min dag!
/crrly
crrly.blogspot.com

Linda svara: Om TV4 ringer så ställer jag upp. Som hela Sveriges blåbärspajsmamma. Jag är skitbra på pyssel också, pärlor, filttyg och flörtkulor och sånt. Och virka."



Där ser man.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev man ju nyfiken att ta en titt på mat-Lindas blogg! Men den verkar inte finnas bland dina länkar? Eller?

Det var en svår gåta som du ställde förresten, jag har ännu inte kommit fram till någon möjlig lösning!

Det hade varit intressant att få veta svaret på den! Någon som vågar sig på att förklara...

crrly sa...

svala: Va, jo, det är ju den kära Linda Skugge jag menar, och hon är med bland mina länkar.

Visst är det skumt?! Jag bara fattar inte hur man kan vara intresserad av mode, på riktigt liksom. själv blir jag mest lite upprörd över att folk är modeslavar och dels inte inser att det handlar just om slaveri, dels att de ofta verkar stolta över det?! Sjukt. Jävla konsumtionssamhälle.

crrly sa...

emla: Tack, tack! :)

Anonym sa...

ojoj The Linda alltså... du förgyller säkert hennes dag också DU! :) kram.

crrly sa...

svala: Du är så jävla SÖT. :)

Anonym sa...

hihi jag läste det där. roligt! :D