lördag, september 10, 2005

Är det inte det ena...

Jahaja, mina stolpiller hjälpte direkt, nu blöder inte dumma tarmen längre. Å andra sidan har det inte hjälpt att älskling har sovit i vardagsrummet nu i flera nätter; idag bröt superförkylningen ut på mig också. Suck. Har så ont i halsen så jag inte kan svälja, det är så gräsligt.


Underbart mysig dag ändå med gosiga släktingar: syskon med sambo + myspappa. Supergoda tacos!!! Vegfärs så klart, rekommenderar mince, ingen e-hec här inte! E-hec finns i tarmen hos en procent av all nötboskap, är inte det en skrämmande siffra? Sluta äta kor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mums tacos. Jag satt precis och planerade nachos idag men kanske ska jag ta tacos i stället.

Krya på dig!

crrly sa...

sofia: :) Eller nachos till förätt o tacos till efterrätt! Tack, det ska jag!

Anonym sa...

bra idé! jag orkade dock inte gå till affären så det blev pasta i stället. men det var också gott. Kanske imorgon - varför inte lyxa på en måndag!

Anonym sa...

Looking for information and found it at this great site...
»