söndag, september 18, 2005

crrly rätar ut frågetecken

Alla undrar, antar jag, så... ;)

Senast sedda film:
Pirates of the Caribbean, igen.
Senast köpta skiva: Ett gäng raiskivor.

Sparar till: Resor, renoveringar med mera.
Väntar på: Att åka ner till Annelie i Malaga!

Pålägg som gäller: Jordnötssmör. Tahini med tomat eller gurka + citronpeppar.
Dagens dryck: Vatten och kaffe.
Senaste boken du läste: Kommer inte ihåg om jag har läst i nån annan sen jag läste ut Låt den rätte komma in.
Senaste maträtten du åt: En supergod soppa som älskling hade lagat.
Senaste klädesplagget du bar: Jag har på mig svarta strumpor, svarta långkalsonger/tights, röda benvärmare, svarta trosor, svart bh, svart linne med ANGEL-tryck i silver, mörkblå minijeanskjol, röd fleecetröja. Och röda Snobben-tofflor.

Senaste repliken du yttrade: "Vilken var den senaste filmen jag såg?" (älskling har bättre koll än jag själv)
Senaste personen du träffade: Mah baby. Annars har jag bara träffat en person idag (om man bortser från joggare vi mötte under promenaden), en av grannarna som kom bärande på Saga som hade trillat ner i hans båt på hans garageuppfart...
Senaste person du pratade i telefon med: Mamma, som åker på semester till en grekisk ö imorgon. Åååh!
Senaste person du fick brev av: Kusin: inbjudan till bröllop i Stockholm. Eller tja, nåt reklamutskick från nåt företag, räknas det som brev?
Senaste gången du sov: I eftermiddags.
Senaste saken du köpte: Mat, igår.
Vad har du gjort idag: Sovit, gosat, vilat, slappat, ätit, bloggat, läst bloggar, pratat i telefon, tagit promenad, chattat pyttelite, sett en hel del skit på tv.

Gillar du svarta kläder: Yes, mycket.
Hur tidigt stiger du upp: Vardagar: mellan 5.30 och 7.45 (dvs när jag orkar). Helger: så sent som möjligt. Ofta inte förrän mitt på dagen/tidigt på eftermiddagen.
Vilken färg har du på håret: Mellanblond/cendré/råtta.
Vad har du för färg på ögonen: Blågrå.
Är du uppväxt i stan eller på landet: I utkanten av en småstad.
Hur många par skor har du: Ett 20-tal?
Var har du ont: I huvudet och axlarna och nacken.
Kan du stå på händer: Inte många tiondels sekunder.
Vad lyssnar du på för musik nu: Ingen, hör tv:n som darling har på. Reklam... :p
Vad tycker du om idrott: En del är skitkul, både att se på och att utöva, annat dödligt tråkigt.
Vad har du för en klocka: Jättemånga, faktiskt. Men använder ingen, utom den i mobilen och den på väggen på jobbet och den hemma i köket

Sämsta sport: Trav och galopp. Greyhoundracing. Bilsport.

3 kommentarer:

K sa...

alltså, jag behöver jelp! jag vill lägga ut lite länkar och länka de bloggar jag läser regelbundet. men jag f a t t a r ingenting!

ska vi ses snart eller snorar du fortfarande?
jag vill träffas!

crrly sa...

Absolut ska vi dejta. Hörs på icq! KRAM.

Anonym sa...

Nu har jag hittat dig! /Coolt!/Ludde