söndag, september 18, 2005

Jag i Frankrike

9 kommentarer:

deeped sa...

Vilken konstig svart lapp du har framför ögonen. Är det något franskt? ;)

crrly sa...

deep: Menh. Vad du är fånig!! :p Vad har du själv för konstigt gult på huvudet?!

deeped sa...

Det är en hoodie ;)

Anonym sa...

jag vill också ha lockigt hår. Har alltid velat ha lockigt hår. Vad jag har är rakt rakt rakt.

Enligt min frisör går det inte att klippa lockigt hår. Och när jag frågade vad hon trodde om permanent sa hon att hon skulle vägra. Fast... jag skulle nog inte våga permanenta mig - har dåliga erfarenheter sen åk 8.

Ditt hår är jättefint!!

crrly sa...

sofia: Vadå inte klippa. Det är väl enda fördelen med lockigt hår, att det inte syns om det inte blir bra... Jag har alltid velat ha rakt. Så att man kan klippa en frisyr liksom. Har aldrig haft nån frisyr... det bara lockar iväg.

Lyckliga Grodan sa...

med ett sånt smile kommer du hur långt du vill.. :-D

crrly sa...

grodis: Haha, tack!

Anonym sa...

oj, det blev lite fel i meningsbyggnaden angående klippa lockigt hår. Så här var det:

Hos frisören
jag: jag skulle vilja ha lockigt hår.
min frisör: tyvärr kan jag inte klippa så att det blir lockigt.

HaHa. Hon menade alltså att hon inte kunde klippa fram lockar (eftersom mitt hår är så rakt). Inte att det inte gick att klippa lockigt hår.

crrly sa...

sofia: Ah! *s*