tisdag, september 13, 2005

Nederländerna, del I























Nu har jag inte mycket att skylla på, förutom att jag har en förkylning i hela huvudet... Tid har jag, dator har jag, bilder har jag. Sålunda: Här börjar berättelsen om bröllopet i Nederländerna som vi var på för ett par veckor sen!

Jag har ju tidigare skrivit lite grann om när vi på fredagskvällen åkte runt i kompisars argentinska f d livbåt med motor från en rysk lastbil anno 1949, och här kommer först lite bilder från det.



(Och om det skulle komma in några kattbilder i detta inlägg, vilket det ser ut som det gör, på min dator, så hör de till föregående inlägg.)












2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättevackra bilder (även utan katter ,-)). Ser jättefint ut! Jag vill också ut och resa! :-)

crrly sa...

jenny: Tack, tack. Jaa, Amsterdam rekommenderas! Man borde bo en sommar på en husbåt...