fredag, september 30, 2005

Bra och mindre bra

Bra:

* Har börjat läsa Sigrid Hustvedts Vad jag älskade, och den är... bra. Dumt ord, men den är svår att beskriva med ett annat. Den är en liten utmaning att läsa, man måste vara ganska uppmärksam, och just nu gillar jag det oerhört mycket.

* Har hundratals nya böcker hemma... Räcker i flera år. (Fast det lär ju inte hindra mig från att köpa nya...)

* Ska endlich träffa cree och hennes oerhört supergosiga son igen ikväll!

* Stereo Total, liksom. Stereo Total! Som jag har missat alla andra gånger de har uppträtt i närheten. Ikväll får jag se, och höra, dem! Live! Weee!

* Älskling ser också jättemycket fram emot konserten!

* Jag trivs med jobbet! Har så roligt nästan oavbrutet i åtta timmar, vilken dröm!

* Jag har den stora lyckan att ha Världens Bästa, Roligaste och Gosigaste familj: älskling och katterna!


Mindre bra:

* ... Hahaha, jag kom av mig! Måste väl också sättas upp under Bra då, antar jag! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »